2014. szeptember 2., kedd

Edzésnapló EAP zsé komplex élesítve: 3. hét 1. nap

Ez a mai lett a nemszeretem kategória.

Bemelegítés 5 perc

Izommegtartós rész 4 kör 5 gyakorlatos / 12 db számmal. 2 kilós kézisúlyzót használtam.
Kézisúlyzós fellépés padra, kitörések, könyöknyújtás széken, fekvőtámaszból oldalemelések, csípőfeltolás. Az oldalsó hídtartásnál többet voltam a földön, mint amennyit a derekamon levő súllyal a csípőmet emelgettem. 20 perc

Az anaerob 3 körös fázis 5 gyakorlatából 2 ugrálós (Jumping Jack változtok), 3 vegyes fekvőtámaszos (ütés, oldalrahúzás, guggolásba ugrás). 10 perc

Futás bent, a szobában, 15 perc.
Nyújtás 5 perc.

Hát, mit mondjak, az első rész után leizzadva, a második rész után már átizzadt pólóban, a helyben futás alatt már csak azt vártam, mikor lesz vége. Kemény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése