2014. augusztus 27., szerda

Ünnepelek, 1 hónapos a blogom – 1 month of blogging




Ma egy hónapja kezdtem el írni a blogot. Elkészítettem a kerettervet, amibe felvázoltam, hogy miről fogok majd írni. A második héten minden borult, mert megérkeztek az első visszajelzések és a kérdések. Ez pedig irányt mutatott, mert már nem a kedvtelés miatt akartam folytatni, hanem értelmes válaszokat adni azok kezébe, akik vették a fáradtságot és elolvasták, amit leírtam. Köszönöm mindenkinek a támogatást, a visszajelzéseket és főleg a feltett kérdéseket. Kérek még belőlük sokat!
Az elmúlt 1 hónap legnépszerűbb bejegyzései voltak:

Emberek – példaképek: Suzzy Nabuur – 57 kilót fogyott (itt írtam róla)


Testzsír százalék - Body Fat Calculation (itt írtam róla)


Saját esettanulmányom – 35 kilót fogytam (itt írtam róla)


A testsúly csökkentéshez szükséges kalória (itt írtam róla)


Motiváció – Szokás napló (itt írtam róla)


Mértékek főzéshez, sütéshez by Mea (itt írtam róla)


Cukormentes szilvalekvár, ahogy anyutól tanultam (itt írtam róla)


Emberek-példaképek: Péter, aki 26 kilót fogyott és maratonozik (itt írtam róla)


Miért fogyjak? Hogyan fogyjak? Jó ez nekem? (itt írtam róla)


Két hét szabi, amikor besegít a Kisördög (itt írtam róla)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése