2014. augusztus 21., csütörtök

Receptek tésztára (sonkás, tonhalas) by Mea



A receptgyűjteményemet nézegetve rátaláltam Mea korai műveire. Két tésztásat másolok ide, ha nagyon kívánod a tésztát, ekkora mennyiségben még a mi étrendünkbe is belefér.

Recept: Pirított sonkás tészta by Mea (http://boszorkanykonyh.blogspot.hu)

 Nagyon gyors, nagyon egyszerű, nagyon finom.

Feltettem főni 40 g tésztát (Diabestar nagykocka), aztán felkockáztam 30 g sonkát (házi sonka-sonka), és mivel utálom a reszelőt elmosogatni, a 30 g sajtot a zöldséghámozóval csíkoztam fel.
Mire ezzel készen voltam, levettem a tésztát a tűzről, lefedtem, félretettem.
A serpenyőmben megsütöttem a sonkát, majd rámertem a tésztát és kicsit még pirítottam.
Amikor ez megvolt, tányérra tettem és rászórtam a sajtot.

308 kcal, 26 g F, 17 g CH, 12 g zsír 

Recept: Tonhalas tészta by Mea (http://boszorkanykonyh.blogspot.hu)

A tegnap mára megfőzött tésztát (50 g, Diawell) a csodaserpenyőmbe tettem, ráöntöttem 90 g zöldséges tonhalat (konzerv), összemelegítettem, majd a végén egy kiskanál light majonézt cuppantottam rá, megkevertem, kész.


 237 kcal, 24 g F, 27 g CH, 3.7 g zsír



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése