2014. augusztus 7., csütörtök

EAP- zsírégető komplex program



Végre, már egy éve várok rá! Tavaly a paraliai edzőtáborban kipróbáltam, nagyon hatásosnak  és dög nehéznek találtam, tehát elnyerte a tetszésemet és azóta csurog a nyálam érte.  Más szép ruhára vágyik, én meg egy edzésprogramra, ez az igazi őrület.




Ma végre megérkezett a linkem, letölthettem a videókat. Ahogy gondoltam, Ildi most is a maximumot hozta ki. Ugyanolyan stílusban, kedvesen, határozottan, világosan beszél, mutatja és csinálja a gyakorlatokat és én már látom, hogy ez kemény dió lesz. A tavalyi és tavalyelőtti edzéseink ugyebár 40 percről szóltak, azzal az megjegyzéssel, hogy köpd ki a tüdődet az intenzitástól.  Nos, az új program edzései 70 percesek, tehát nem is ülve fogok utána zuhanyozni, hanem négykézláb mászok majd be a tuskabinba. Félretéve a viccet, kemény lesz és nagyon hatásos, be fogok róla számolni mindenképpen.

A felépítés ugyan olyan mint az eddigi EAP programoké:

Bemelegítés 10 perc
1. blokk: izommegtartó rész 10-12-8-6 ismétléssel kézi súlyzóval több körben 20 perc
2. blokk: magas intenzitású saját testsúlyos gyakorlatok 10-20 ismétléssel, ez is több körös 10 perc (elrettentő példának: láttam a hídtartás egy új változatát, eapos lányok, ezt kedveltük, ugye?)
3. blokk: aerob rész, választható például futás 20 perc
Nyújtás 10 perc

A program 4 hetes, heti 3 edzéssel, minden másnap. Nálam több edzés lesz, mert a hétvégén futnom is kell, ezen a héten a 10 km-t el kell érnem.

Azonnal kezdek. Beszámoló holnap következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése