2014. augusztus 5., kedd

A kívánságnapló folytatódik - vulkán, bringázás, hegymászás



Íme a folytatás, Zsuzsa álmai a kívánságnaplóból kezdenek valóra válni:

2014. január eleje, az Etna éppen befejezte köpködését
- szeretnék látni egy vulkánt és megmászni egy inka piramist (erre még várni kell!)

A kívánságnapló újabb tétele OK.



- szeretnék bicikli túrára menni
A kívánságnapló újabb tétele OK.

2014. május: Bécs-Pozsony közötti 68 km távon bringatúra, szakadó esőben, de Zsuzsa nem élt a kiszállási lehetőséggel, végigtekerte a távot, csurom vizesen, mint egy béka, vagy ürge.

2014. augusztus: Feistritz folyó völgye, R8-as kerékpárúton 51 km-es táv



- szeretnék gyalogtúrára menni a hegyekbe
A kívánságnapló újabb tétele OK.

2014 július, Rax majd Schneeberg




Bevallom, félek a magasságtól és létrafóbiám van. A legegyszerűbb létrán sem merek felmászni. Ha megnézitek a képet, ott a létra. Leküzdöttem, megcsináltam. Még mindig félek, de tudom, hogy képes vagyok rá. Odafigyeléssel, koncentrálással menni fog. De a korlátaimat sem felejtettem el. Még könnyebben vettem volna az emelkedőket, ha a nyáron nem kezdek el futni, hanem folytatom a saját testsúlyos gyakorlatokat. Igen, néha én is hibázom, de már az elején elmondtam, hogy nem vagyok sport tudós. Csak alkalmazni próbálom a tanultakat, és néha letévedek a járt útról és kísérletezem.

A kitűzött célt, hogy lefutom a félmaratont, mindenképpen fenntartom, de az odáig vezető utat kénytelen leszek átgondolni. Változtatnom kell az edzéstervemen, ami az utolsó hetekben csak futásból állt és az étkezési naplómat is át kell néznem. Úgy érzem, a tavalyi súlyemeléses edzésekkel nem csak izom jött fel rám, hanem háj is. Ezt most szépen le kell pucolni, megfelelő tornával és étkezéssel. Az edzés ezért zsírégetőbe megy át futással és bringázással kombinálva.

Tehát a holnapi nap arról fog szólni, hogy:
- meghatározom a szükséges energiamennyiségemet (kcal), a tervezett fehérje-zsír-szénhidrát arányt
- elkészítem az étkezési tervemet
- elkészítem a heti edzéstervemet
- átnézem a két évvel ezelőtti edzésnaplómat, bejegyzéseimet és megosztom veletek a tapasztalatokat.

 (Folytatás következik)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése