2014. augusztus 8., péntek

Hősnők

Eddig csak olyan motivációs képeket nézegettem, ahol hozzám hasonló súlyú lányok küzdöttek a rájuk, illetve ránk rakódott fölösleges kilókkal. De amit nem olyan régen találtam a neten, alaposan a földbe döngölt.  Amikor ezt a képet megláttam, elszégyelltem magamat. Annyira büszke voltam és vagyok arra, hogy a fogyás után jól nézek ki, hogy közben elfeledkeztem az alázatról, elbizakodottá váltam.  Elfelejtettem, hogy csak egy kis porszem vagyok, egy morzsa. Hozzám képest ez a lány az igazi hős, hiszen képes volt a balesete után visszatérni a versenyzés világába, én meg itt sajnáltatom magamat. Amit tesz, példaértékű mindannyiunk számára.





Forrás: https://www.facebook.com/krystalcantuCF/photos

A lányt Krystal Cantu-nak hívják. Egy CrossFit versenyen szeretett volna elindulni, de 17 nappal a verseny előtt egy autóbalesetben elvesztette a karját. Egy hónappal később újra a teremben volt.

"Visszamentem, mert nem haltam meg...és nem halt meg a büszkeségem és a versenyzés iránti vágyam sem. Emberből vagyok, egy csomó mindentől félek – például a villámlástól vagy a világvégétől –, de attól sosem tartottam, hogy olyasmiért küzdjek, amit szeretek.
Aki biztonságra vágyik, az bugyolálja be magát buborékos fóliába, és üljön a kanapén. Mennyire biztonságosnak hangzik például hétvégére hazavezetni a szülővárosodba – és az is, amíg el nem veszted a karodat egy ilyen út alkalmával."



Forrás: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=823215251045055&set=a.168126856553901.35943.143125979053989&type=1&fref=nf


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése