2014. augusztus 21., csütörtök

Edzésnapló EAP zsé komplex: 2. hét 1. nap



aerobikos bemelegítés 10 perc, maradt

1. blokk izommegtartó rész kézi súlyzóval 4 körben, a szériák között nincs pihenő, a körök között nincs pihenő

kitörések, törzshajlítás, vádlinyújtás, swing, fekvenyomás-húzás, stb. Semmi extra, de olyan sorrendben következnek, hogy a pulzusom egyre jobban emelkedik. Keményen izzaszt.
4 kör, 18perc

2. blokk anaerob rész magas intenzitású gyakorlatokkal, saját testsúllyal
ugrásos kitörések, fekvőtámasz variáció, taposás (régebben ezzel zártunk, most ez csak a közepe), terpeszugrások, könyöknyújtásos emelés (ez új), felülés (jó, hogy a bélelt naci volt rajtam, mert plédeket nem készítettem magam mellé)
3 kör, 12 perc

3.  blokk aerob rész 20 perc szobabicaj laza tempóban

Nyújtás 10 perc

Jól összerakott gyakorlatok. Kis semmiségnek tűnnek, aztán a 2 kör végén már érzem a térdemen az izzadtságot, a 4 kör végén már alig várom a vizet, az anaerob végére meg olyan izzadt lettem, amilyet én ritkán produkálok. Ez a sorozat tényleg könnyebb volt, mint a múlt heti, a gyakorlatok egy részét már ismertük, de nem ilyen kombóban. Nagyon hatásos. A szobabicajról már a végén majdnem leszédültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése