2014. szeptember 6., szombat

Recept tízóraira: Anypie by Mea



A receptet Mea (itt írtam róla), a konyhaboszorkány alkotta. Először csak nézegettem, de nem akartam a zabpelyhet beengedni a fogyis étrendembe. A zab lovaknak való, nem embernek, a köles meg madáreledel, stb. Hasonló jó mondásokkal voltam én is felfegyverkezve, de aztán annyira hiányzott az édesség, csokizni meg nem akartam, elolvastam hát, miért is jó a zabpehely. Utána már csak egy ugrás volt a bolt, megtörtént a próbasütés ésssss … Mea nagyot alkotott. Finom, laktató, jók a makronutriens értékei. A gond csak annyi, hogy egy darabnál nagyon nehéz megállni. Ha megsütöm, azonnal felszeletelem és bedobozolom, hogy legalább három napig kitartson!

Forrás:   http://boszorkanykonyh.blogspot.hu/

„…Anypie??? Any pie. Pite. Aminek a receptjét egy Anikó nevű kedves ismerősömtől kaptam. Anikó, Ani, Any. És mivel nem tanultam angolul, nem kell tudnom, hogy külön írjuk. De ha tudom is, akkor meg élek az alkotói szabadságommal. Hát innen az Anypie…”

Hozzávalók (kis adaghoz, 8 szelet):
  • 250 g túró (ez épp félzsíros)
  • 175 g tejföl (20 %-os)
  • 10 g zabpehely
  • 10 g zabkorpa
  • 1 tojás
  • vanília aroma
  • édesítő


Készítés:

A hozzávalókat összekeverni, fél óráig állni hagyni, tepsibe rakni, fél óráig sütni.

Tipp:
  • Gazdagítható mazsolával, almával, aszalt gyümölccsel...
  • Legközelebb megturbózom fehérjeporral is.
  • Készíthető zabkorpa helyett liszttel is.
  • Sztem nyugodtan mehet a nagy adag a duplája, nagyon finom, tutira elfogy.
Egy szelet (1/8 rész):

93.8 kcal, 5.6 g F, 5.2 g CH, 3.8 g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése