2014. augusztus 6., szerda

Motiváció - Okok listája



Amikor eljutottam a motivációs anyagban eddig a címig, a méregtől majdnem felrobbantam. Mi a jó csodáért kell még ezt is megcsinálnom, mikor tölthetem már le végre magát az edzéstervet! Mire jó ez az egész motiválásos játék?!

Azonban Ildi nem volt megvesztegethető, a feladat pedig feladat és így bizony nekiálltam és elkészítettem a kívánság lista után az okok listáját is. Ma már tudom, micsoda erőt rejt ez a pici bordó füzet. A leírt okokkal feltérképeztem a célom nyújtotta előnyöket. Eleinte csak egy-kettő jutott eszembe, majd jöttek tömegével, egyre többet vezettem be a füzetbe.

És amikor egy esős délután nem volt kedvem edzeni, mert egyszerűen csak nem éreztem hozzá kedvet, elővettem a listámat, elkezdtem olvasni és a haladástól, a fejlődésre mutató bejegyzésektől erőre kaptam. Már ültem is az ágyam szélére és húztam a sportcipőt. Amikor már fel vagy öltözve, ugye, hogy nekiállsz edzeni?



Megmutatom, Zsuzsa miket talált ki magának:
- csinosnak érzem magam
- hordhatom a sok kis méretű ruhát
- elvehetem a Cs. cuccait (a lányom titokban elolvasta a listát és nehogy már elvegyem a pólóját, inkább vett egyet nekem, ugyanolyat!)
- rám mosolyognak a kollégák (mármint a pasikra célozhattam, mert a nők inkább ferde szemmel nézték az alakulásomat)
- nem kell elefánt méretű divatos cuccok után kutatni (hát, elég hiú gondolataim voltak!)
- könnyebben tudok tekézni (ez már komolyabb)
- rám fér a biciklisgatya (ez a későbbiekben nagyon fontos lesz, majd írok róla!)
- nem kell állandóan figyelnem, hogy nehezen lélegzem
- gyorsabban végzek mindennel
- jobban megy a gondolkodás
- sok új dolgot ismerek meg, amikkel eddig nem foglalkoztam
- éjjel nem görcsöl a lábam
- kevesebbet izzadok
- nem kell költenem orvosságra
- nem akarok cukorbeteg lenni
- biciklizni akarok a lányommal
- vagy elmenni futni (az idén már kétszer volt anya-lánya futás 5 km-es távon)
- jobban bírom a lelki terhelést
- segít túlélni  a stresszt
…..

Kis dolog volt, de megérte vezetni a listát. Hatalmas motiváló erőt ad, amikor padlóra kerülök, hiszen én is csak emberből vagyok és vannak nehéz napjaim.

Csináld, vágj bele, csak egy apró lépés, de segít elindulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése